Installatörswebben

Den 18 mars i år lanserade vi en ny version av Installatörswebben där ni har möjlighet att arbeta i team. Första gången du loggar in kommer du att mötas av en guide som beskriver hur du skapar team och lägger till medlemmar i teamet.

Skärmbild av nya installatörswebben
Första gången du loggar in möts du av en guide som beskriver hur du skapar team och lägger till medlemmar i teamet.

Fördelen med den nya funktionen är att ni som har många pågående ärenden kan fördela dem inom teamet och du som teamägare får en bättre överblick av era ärenden. Det finns även möjlighet att flytta ärenden mellan teammedlemmar om du är teamägare.

För att kunna använda nya Installatörswebben måste ditt elinstallationsföretag vara registrerat på Elsäkerhetsverket. Du fyller i ditt företags organisationsnummer och en kontroll mot Elsäkerhetsverkets register görs. Är du osäker på om du är registrerad hos Elsäkerhetsverket ber vi dig ta kontakt med dem snarast för att du ska kunna använda Installatörswebben.

Guide: Vad är nytt på Ellevios Installatörswebb?

Frågor?

Har du frågor om Installatörswebben är du välkommen att kontakta oss.

E-post: Support-Installatorswebben@ellevio.se

Tel: 020-46 00 26

Öpettider: Måndag – fredag kl 08.00 – 16.00

Gör ditt arbete enklare!

Du som är installatör - registrera dina för- och färdiganmälningar enkelt på Installatörswebben.

Information från: Ellevio AB, 

sidan uppdaterad 10 juni 2024

Hjälpte den här sidan dig?